lördag 19 januari 2013

krokigt

Hugos rygg har oroat mig till och från. Ibland har jag känt av hans svajighet och ibland har jag tyckt att jag anat en scoliosliknande form.

Hos läkaren förra veckan tog jag upp det och han höll med. Det blir ortoped nästa.

På bilden sitter Hugo spikrakt, tittar rakt fram och har lika mycket tyngd på båda sittbenen.

 
Jag vet att jag inte ska oroa mig i onödan. Men det känns lite hopplöst ibland. Även om jag och vi, lär oss på allt skulle det gärna få lov att vara ett uns av lugn, någon gång!!!
Provsvaren kom i veckan, de visade på för lågt sköldkörtelhormon. Nya tester ska tas nästa vecka.
 
Nu har jag i alla fall funnit mig en låg sängram som kommer att förhindra att han slår sig illa om han trillar ner. Begagnat fann jag på blocket en låg, jättesnygg sängram som jag snirklade mig i snöstorm, till Lund idag för att köpa.
 
Bit för bit.
 
 
/Carola
 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar