onsdag 29 maj 2013

Det ljuva livet.

Det är så skört. Så otroligt obeskrivbart känslosamt. Jag håller andan, inser, det är. Bra.
 
Det är bra! Just nu, precis just nu är det bra!
 
Hugo har sin andra 5 - dagars period sen November, där han är symptomfri. Detta innebär dagar utan akutmediciner och med en livskvalitet vi knappt vågar drömma om annars.
 
Han går upp i vikt, sover själv, i egen säng, hela nätter, utvecklas i raketfart och är glad! Jag är glad! Jag kan slappna av, lite, släppa den värsta kontrollen och faktiskt andas. Faktiskt ta tag i andra delar såsom hemmet.
 
Resursen hade inhalerat honom en gång innan vilan i början av perioden. That´s it. Inget mer.
 
Igår hade jag med Hugo i ett stall. han satt i sin vagn i stalldörren men var dock, inne, i stallet. Nu är han lite irriterad i näsan men det kan lika gärna vara kvalsterproblem, det är dags att tvätta sängkläderna. Vilket jag gör två ggr i veckan.
 

 
 Morgonglad snoris har satt sig på syrrans pall och sjunger visor för mig medan jag gör hans gröt.
 






 
Det är en glad kille idag. Det enda som är viktigt. Dom bra skeendena.
 
Jag fick hjälp av en hälsokostexpert att sätta ihop en plan för att bygga upp Hugos immunförsvar igen. Magen har ju aldrig varit ok på honom och såklart tar tarmarna stryk med alla mediciner.
 
Jag har nu gett honom bla: Probiotika, Kolloidalt Silver och Grapefruktkärnextrakt. Utöver det har han också fått Havsmineraler och Gojibärjuice varje dag i några veckor. Killen mår som en prins.
 
Glad för allt gott! Nöjd för det som gör oss glada! Tacksam!
 
/Carola
 


 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar