lördag 22 oktober 2011

Smutskastning.


Smutskastning är en intressant företeelse. Innan boken ens har landat hos tryckaren viskas det om att den innehåller smutskastning.

Det intressanta är vem dessa övertygelser kommer ifrån.

Som man känner sig själv känner man andra. Jag lämnar det öppet för fri tolkning, dock rekommenderar jag er som tror så, att läsa boken om hur Hugo kom till samt hur livet vändes upp och ner efter hans födelse, i er jakt på den påstådda smutskastning som talas om.

Som författare kan jag bara vinkla orden utifrån min upplevelse och tro. Som jag hävdar bestämt kan kan bara stå för min sanning. Om någon skulle läsa en del i boken som osann får detta stå för denna. Jag friskriver mig totalt ansvar för andras upplevelser. Som tur är har jag ej heller ansvar för andras smutskastning.



I övrigt rekommenderar jag även dig, dig och dig att läsa boken som är skriven i kärlek. med kärlek, för kärlek. Jag tror ordet smutskastning bleknar i upplevelseögonblicket av intagandet då det ges en resa bakom kulisser ni annars ej skulle sett bakom.

Välkomna att dela denna resa med mig och Hugo!

Och ja, jag kommer säkert att tjäna pengar en vacker dag på denna bok. Hu så hemskt. Men jag väljer att se det som att jag tjänar de eventuella pengarna Till Hugo och hans möjligheter till ett gott liv.

tack för att ni medverkar.

/Carola

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar